2014. augusztus 29., péntek

Második díjam *-*





Sziasztok megkaptam az első díjam amit nagyon köszönök  Bea Styles-nek :)*-* mostantól minden ilyesmit ebben a bejegyzésben fogok megosztani és pár nap és második fejezet.:))
10 dolog rólam:

- One Direction fan vagyok
- Hobbim az írás mellett a kosárlabdázás
- Most hétfőn, leszek 10. osztályos. (sajnos:( )
- Kedvenc órám a biosz
- Kedvenc énekesnőm: Ellie Goulding
- Van egy kiscicám aki a Cicc-cicc névre hallgat
- Harry Potter kedvenc szereplőim: Hermione és Voldemort (mily meglepő)
- Az igazi nevem Bogi (amit nem nagyon szeretek de már megbékéltem vele)
- Szoktam nézni a Szulejmánt:3
- 15 éves vagyok



1. Hogyan vélekedsz a saját írásaidról/munkáidról?
Ezen a nyáron kezdtem el írni és csöppentem a blogger világba, szóval még bőven van hová fejlődnöm. Sőt, sose leszek elég jó... mindig lesz hová fejlődnöm. De ha a törteneteim már egy embernek tetszenek akkor már megérte elkezdeni írni.
2. Vannak olyan emberek, akik szerinted becsületre méltók, esetleg példaképként szolgálhatnának a fiatalság számára? 
Talán nem lesz meglepő de számomra Emma az örök példakép. Jó persze nem ismerem az igazi énjét, viszont sosem szállt el magától, nem kezdett el drogozni, mint a mai tinisztárok. Attól függetlenül hogy dsgazdag lett ugyanúgy befejezte az iskolát,és lediplomázott. Szóval számára nem csak a pénz fontos. Egy szó mint száz imádom Emmát, örök kedvenc. <3
3. Te a fiatalok melyik kategóriájába sorolnád magad:
- tanulós, szorgalmas, okos és kitartó
- bulizós, nemtörődöm, felelőtlen
- átlagos, magának való, egyedi 
Valahová az első és a harmadik közé sorolnám magam, nem vagyok az a tipikus egszénaptanulok típus, viszont szerintem kitartó vagyok. Hogy okos vagyok-e azt nem tudom. :D Talán. A harmadik pedig azért mivel tök átlagos vagyok, szerintem nincs bennem semmi egyedi és néha szeretek egyedül lenni, de ettől függetlenül nem az a "magának való típus". :)
4. Volt már olyan film/könyv, ami inspirált? 
 Harry Potter :)
5. Szerinted a 13-16 éves korosztály mennyire művelt? Tudnának válaszolni az alap műveltség kérdésire? 
Szerintem ez egyénfüggő. Bár ha jobban belegondolok nem biztos hogy tudnának, talán én sem tudnék mindenre válaszolni. De biztosan van olyan aki tudna. :)
6. Kitudnál emelni egy olyan embert, aki szerinted maradandót alkotott a maga módján? ( lehetőleg blogger-t)
Sajnos bloggert nem igen fogok tudni kiemelni, mivel nem sok ideje blogolok. Így nem is olvastam sok blogot. Ha lehet valaki mást emelnék ki, mint HP fan állandóan Merengőztem (majdnem mintha blogokat olvasnék) és ott volt két felhasználó akik eszméletlenül jól írtak. Az egyiket Parselmouth Lionnak a másikat RekaDeLaCool-nak hívták. Mindketten valami hihetetlenül jó dolgot alkottak. Reka pedig, húha annyi legyen elég hogy miatta kezdtem el írni.
7. Szoktak neked "rajongói üzenetet" küldeni, esetleg kérésekkel előállni? 
Szerencsére nem, de nem is vágyom ilyesmire. :)
8. Az érettségi/diploma után mivel szeretnél foglalkozni? 
Még pontosan magam sem tudom de azthiszem mindenképpen valami állatokkal kapcsolatos dolog.^-^
9. Mennyi időt szoktál írással tölteni? Képes lennél napokon keresztül ülni a számítógép előtt és csak pötyögni? 
Hogy őszinte legyek nem sok időt töltök írással, biztosan nem tudnék több órán keresztül a gép előtt görnyedni és írni.
10. Hogyan képzeled el Magyarországot 20 év múlva?
Ha az emberek na meg a drága miniszterek és társaik nem javítanak a dolgokon, akkor rosszul, nagyon rosszul. De persze konkrét elképzelésem nincs, még bármi megtörténhet.


10 kérdésem

1. Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
2. Kedvenc blogger/bloggerina/vagy bármilyen fanfiction író?
3. Hogyan született meg benned a blogod ötlete?
4. Mi a hobbid az íráson kívül?
5. Milyen könyveket olvastál el eddig?
6. Mi a kedvenc tantárgyad a suliban?
7. A társaság középpontja típus vagy, vagy inkább a csendesebb típus?
8. Barátok Közt, Jóban Rosszban, vagy egyiksem?
9. Milyen nyelveket tanulsz?
10. A jövőben szeretnél esetleg külföldön élni?


Akiknek küldöm:

1. Krecsony Hanna
2. Halenka
3.Franci
5.Réka Rainbow
6.szabad
7.szabad
8.szabad
9.szabad
10.szabad

A második díjamat nagyon szépen köszönöm: Amber Brownie-nek

Szabályok:

1. Írj magadról 10 dolgot.
2. Válaszolj 10 kérdésre.
3. Írj 10 kérdést.
4. Küld tovább 10 embernek.






Szabályok:

Rakd ki kitől kaptad
Írj magadról 5 dolgot
Válaszolj 5 kérdésre
Tegyél fel újabb 5 kérdést
Küld el 5 embernek


Kérdések


Milyen blogot olvasol leginkább? Fanfic vagy saját?
Ha jó és igényes, ha van valami ami megfob benne akkor bármilyet.
Döntöttél már borító/fejléc alapján? Miért?
Ha Harry Potter szereplők vannak a fejlécen akkor tuti nem megyek el olvasás nélkül a blogról. :)
Melyik volt az első könyved?
Harry Potter és a Bölcsek Köve :))
Miért blogolsz?
Hobbi.
Milyen volt a nyarad?
Nagyon-nagyon gyorsan eltelt sajnos, amúgy jó volt mint mindig:)) 


5 dolog rólam:

- Kedvenc színem a kék és a piros.
- Már megint megfogalmazódott bennem egy új blogötlet ami nem fanfiction, teljesen saját, de még messze van. :)
- Utálom ha egy blognak rövidek a fejezetei
- Nagyon ritkán olvasok el olyan blogot ami E/1-ben íródik, az E/3-mat szeretem.
- Utálok mindent amiben dió vagy mák van.


Akiknek küldöm:

Karool
- még gondolkozom
- még gondolkozom 
- még gondolkozom
- még gondolkozom

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, nagyon jó a blogod :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincsmit, szerintem a tiéd nagyon jó:) már haladok a fejezetekkel előre és előre :P

      Törlés
  2. Komolyan, nem akarok fenn akadni, de ezt muszáj tudatnom veled. Megjegyzésem a 7. kérdéshez, hogy az én hozzád küldött leveleim egy része rajongói. :D

    VálaszTörlés